Vaken igen

Nu är jag vaken och hyfsat redo för en ny dag, hade en trevlig kväll igår med mat, spel o fika hemma hos Hanna först och sedan utgång till Palace. Förvånansvärt lyckat om jag får säga det själv, kan bero på att jag såg till att lova att köra från Öland in till stan och slapp därmed äckliga drinkar utan fick läsk istället. ;) Palla dricka äckliga saker bara för att bli full. Sen gick vi hem lagom tidigt, vid 1 ungefär då vi alla var nöjda o vi med högklackat hade lite ont. :P De andra blev inte så fulla heller utan vi kunde vara på samma nivå allihopa hela kvällen, bäst så ju. Inte som förra gången då en i sällskapet drack lika mycket vin som jag drack cider och var aspackad efter en kvart typ. ^^
aja Nu ska jag äta frukost, är superhungrig nu verkligen!
(orkar inte med någon bild överhuvudtaget just nu, kanske senare:)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Haha fanns det verkligen bara äckliga drinkar Sally? ;) Hihi

Vad kul att du hade en rolig kväll :D Ringer dig senare♥

2009-10-03 @ 15:15:55
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0